Selamat Datang...

Iklan

Selamat Datang ke Pendaftaran Kanak-Kanak Taska Raudhatul Athfal


Alhamdulillah, tahun baru akan datang tidak lama lagi. Taskirafal mengalukan kedatangan kanak-kanak ke taska dan kelas baru yang akan disediakan mulai sesi 2012. InsyaAllah kanak-kanak berusia 2tahun hingga 5 tahun yang selama ini bergabung bangunan dengan bayi 2bulan hingga 2 tahun akan dipindahkan ke bangunan yang lebih selesa iaitu di hadapan taska sahaja.

Semoga dengan perpindahan ini, kanak-kanak ini akan dapat menikmati kelas dan pendidikan dengan lebih sempurna dan selesa. Usaha perkembangan pendidikan ini sesuai dengan kehendak dan matlamat kerajaan untuk melahirkan generasi yang cemerlang dalam segala aspek.

Ibu bapa penjaga yang masih setia bersama kami sejak tahun 2004 kami mengucapkan jutaan terima kasih, kepada ibubapa yang masih tercari-cari pusat asuhan kanak-kanak kami disini sedia merealisasikan impian anda, insyaAllah.

Untuk pendaftaran sesi 2012, sila hubungi Penyelia kami Cik Masriyah di talian 012-9409183 atau talian hotline kami 03-83182403 untuk maklumat selanjutnya atau add facebook kami.

No comments:

Post a Comment